MOTOWIZJA ZWIĘKSZA ZASIĘG – OD LIPCA KANAŁ DOSTĘPNY W SIECI VECTRA


Od 1 lipca 2016 r. kanał motoryzacyjny Motowizja w wersji HD dołączy do oferty sieci kablowej Vectra. Do 31 października 2016 r. wszyscy abonenci pakietów cyfrowych będą mogli oglądać kanał w ramach otwartego okna. Zasięg techniczny Motowizji wzrośnie o 663 tys. gospodarstw domowych. Motowizja będzie dostępna w dekoderach Vectry w grupie programów sportowych na pozycji 215.

– Cieszę się, że Motowizja tak szybko powiększa swój zasięg. Od lipca będziemy docierać do ponad 11 milionów Polek i Polaków. W ciągu najbliższych dwóch lat chcemy tę liczbę co najmniej podwoić. Cały czas konsekwentnie rozbudowujemy i wzmacniamy markę kanału, aby stworzyć z niej jeden z najważniejszych portali motoryzacyjnych w kraju, również w internecie w ofercie nieliniowej. Dla widzów Vectry mamy niespodziankę – nowość w naszej ofercie sportów motorowych – NASCAR SPRINT CUP. To jedna z najbardziej spektakularnych i najpopularniejszych serii NASCAR. To gigantyczne widowisko przyciąga przed telewizory miliony miłośników motoryzacji na całym świecie, teraz dostępne także w Polsce – mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.

Od startu, w styczniu 2014 roku, Motowizja należy do bardzo dynamicznie rozwijających się kanałów. Od początku jest dostępna na platformie nc+ oraz w ramach oferty Orange TV i w sieci Toya. W styczniu 2015 Motowizja dołączyła do pakietu podstawowego w Multimediach. Od marca 2016 jest również dostępna w ramach oferty UPC Polska. W ciągu ostatnich 12 miesięcy stacja znalazła się w ofercie również kilku innych sieci kablowych. Rośnie też oglądalność kanału, szczególnie w grupie mężczyzn 30+ z dużych miast, z wysokimi dochodami. Jest to bardzo atrakcyjna grupa dla reklamodawców. Motowizja wypełniła istniejącą na polskim rynku niszę programów motoryzacyjnych, oferując szeroką paletę tematów: relacje ze światowych wyścigów i rajdów samochodowych najwyższej rangi, najnowsze międzynarodowe produkcje na temat motoryzacji oraz polskie produkcje z popularnymi prowadzącymi. Jest to idealna oferta zarówno dla zwariowanych fanów motoryzacji, jak i również szerokiej publiczności.

W maju 2016 roku Motowizja pozyskała trzyletnie prawa do transmisji NASCAR SPRINT CUP Do końca sezonu 2016 większość wyścigów pokażemy na żywo, a wszystkie będą miały na naszej antenie godzinne podsumowania.
Najbliższe transmisje wyścigów Nascar w Motowizji:
– 26 czerwca, godz. 21:00 – SONOMA RACEWAY
– 2 lipca, godz. 21:00 – DAYTONA INTERNATIONAL SPEEDWAY
– 17 lipca, godz. 19:00 – NEW HAMPSHIRE MOTOR SPEEDWAY
– 24 lipca, godz. 21:00 – DAYTONA MOTOR SPEEDWAY
– 31 lipca, godz. 19.30 – POCONO RACEWAY

Motowizja to kanał dla pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów oraz 10 produkcji polskich. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Stacja oferuje interesujące programy zarówno dla wielbicieli dwóch kółek (Motocyklowa Polska i Motovblog – prowadzone przez Wiktora W. Kammera czy Motoślad, którego gospodarzem jest Aleksander ‘Ostry’ Ostrowski), jak i czterech (Motojazda – Garaż Motowizji prowadzony przez Marka Wieruszewskiego, Motowizja Sport News – przygotowywany przez Łukasza Siudaka).
Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z wyścigów serii DTM, NSCAR, ADAC GT Masters, Audi TT Cup – komentowane wspólnie przez Łukasza Siudaka i Natalię Kowalską, a także relacje z rajdów WRC, wyścigów Formuły E, oraz BMW is CUP.
Dołączając do oferty Vectry kanał docierać będzie do ponad 3,5 mln gospodarstw domowych, czyli do ponad 11 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 26%. Obecnie Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na platformie nc+ na pozycji 124, w Orange TV – pozycja 136, w jakości HD w UPC – pozycja 514 oraz 572, w Multimedia Polska – kanał 127 oraz w sieci TOYA na kanale 32, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, Emtronik, Videostar. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.

Grupa Vectra (www.vectra.pl) to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy. Obsługuje ponad 983 tys. klientów w 340 miastach na terenie całego kraju. Podstawowa oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu stacjonarnego i mobilnego oraz usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej. Vectra ma jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku ofert telewizji cyfrowej pod względem liczby i różnorodności programów – łącznie 216, w tym 80 w wersji HD. Inne pozycje, które wyróżniają usługi Vectry, to internet 320mb/s, programy niezależnych telewizji lokalnych emitowane w 120 miastach, usługa cyfrowej nagrywarki oraz multiroom. Dodatkowe usługi Vectry to m.in. VOD, TVonline (bezpłatny dostęp do 50 programów TV na komputerze i urządzeniach mobilnych), HBO GO, FilmBox Live i serwis muzyczny GO ON. Vectra ma 663 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 538 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 16 tys. mobilnego oraz 200 tys. abonentów telefonicznych. Vectra obsługuje również firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

www.motowizja.pl
www.facebook.com/motowizja

Kontakt dla mediów:
Joanna Adamiak – tel. +48 607 373 167, e-mail: j.adamiak@agencjafaceit.pl

Udostępnij!