Puchar Polski Pit Bike SM z nowym partnerem strategicznym

Puchar Polski Pit Bike SM z nowym partnerem strategicznym

Do tej pory cykl zmagań na asfalcie skierowany do miłośników jazdy na mniejszych dwóch kołach, odbywał się dzięki połączonym siłom dwóch marek minimotocykli: Pit Bike MRF oraz YCF Polska. W sezonie 2020 do tego grona dołącza nowa marka: Kayo Moto.

Kayo Moto wesprze dyscyplinę pit bike

To dobre wiadomości dla wszystkich miłośników i zawodników małych dwóch kółek. -Bardzo cieszymy się, że idea rozwoju motorsportu od najmłodszych lat spotyka się z entuzjazmem kolejnej marki. Tylko dzięki współpracy importerów marek minimotocykli jesteśmy w stanie organizować oba nasze flagowe cykle: Puchar i Mistrzostwa Polski Pit Bike SM oraz Pit Bike Cup, na najwyższym poziomie. Dyscyplina pit bike to podwaliny dla całego motorsportu, dlatego ważne jest, by od małego dawać zawodnikom możliwości na rozwój w sportowym duchu- mówi Łukasz Pawlikowski, z toruńskiego klubu MX otopit, który jest organizatorem wydarzeń.

Puchar Polski Pit Bike SM z nowym partnerem strategicznym

Nie tylko MiniGP

Do tej pory na polskim rynku dostępne były głównie minimotocykle Kayo MiniGP, teraz się to zmieni, nowy importer rozszerza wachlarz swojej dystrybucji o kolejne pojazdy. Będą to pit bike, łącznie z tymi dla najmłodszych kilkuletnich dzieci, dirtbike’i na dużych kołach, głównie o pojemności 250cc, w różnych konfiguracjach oraz czterokołowce: rekreacyjne oraz użytkowe. Quady to pojazdy od 70cc do 300cc dla dzieci dorosłych i młodzieży. Wejście Kayo Moto na polski rynek wiąże się również z zaangażowaniem marki w rozwój tej dyscypliny. -Od samych początków Kayo Moto duży nacisk położony był na szkolenie dzieci i młodzieży. Na terenie fabryki prowadzona jest szkółka dla najmłodszych riderów. Kayo pojawiając się na rynku polskim dołącza do mecenasów sportu i będzie wspierało na równi z markami MRF i YCF rywalizację zarówno na torach asfaltowych jak i off-road- tłumaczy Maciej Merchel, generalny dystrybutor marki Kayo w naszym kraju.

Puchar Polski Pit Bike SM z nowym partnerem strategicznym

Kayo Moto powstało w 2002 roku i jest marką globalną produkującą na cały świat. Kadra zarządzająca, właściciele oraz inżynierowie pracujący w firmie, wcześniej mocno powiązani z koncernem Hondy. Warto wspomnieć, że hiszpański IMR, angielski Stomp to właśnie produkty prosto z fabryki Kayo. Znajdziecie je we Włoszech, Rosji, czy USA.
Pierwszą rundę Pucharu Polski Pit Bike SM organizatorzy zaplanowali na 2 maja 2020 na koszalińskim Motoparku, gdyby sytuacja w naszym kraju nie uległa zmianie, a zawody będą musiały być przełożone, rezerwowo pojawia się data 12-13 czerwca, na tym samym obiekcie.

Puchar Polski Pit Bike SM z nowym partnerem strategicznym