Genewa 2016: Volkswagen BUDD-e


BUDD-e to van z napędem elektrycznym o zasięgu ponad 500 km. Zastosowano w nim zupełnie nowe rozwiązania z dziedziny obsługi interaktywnej. BUDD-e jest pierwszym modelem studyjnym zbudowanym na nowej platformie modułowej przeznaczonej dla aut elektrycznych (MEB)

10 najważniejszych faktów o BUDD-e:
BUDD-e wyposażono w elektryczny układ napędowy na cztery koła składający się z dwóch silników elektrycznych.
Elektryczne jednostki napędowe mają moc 100 kW (silnik umieszczony z przodu) i 125 kW (silnik z tyłu).
Pojemność energetyczna akumulatora (92,4 kWh) umożliwia pokonanie do 533 km (NEDC).
Na naładowanie w 80% akumulatorów nowoczesnych aut elektrycznych w rodzaju BUDD-e wystarczy w przyszłości 30 minut.
BEDD-e jest pierwszym studyjnym modelem Volkswagena stworzonym przy wykorzystaniu modułowej platformy do budowy pojazdów elektrycznych (MEB).
W BUDD-e Volkswagen prezentuje pionierski system wskaźników i obsługi oznaczający nowy rodzaj współpracy człowieka i samochodu (Human-Machine Interface, HMI).
System sterowania gestami 2.0 umożliwia intuicyjną obsługę auta. Nawet drzwi można otwierać wykonując odpowiedni gest.
Active Info Display (wskaźniki) oraz Head Unit (system multimedialny) łączą się tworząc wspólny interaktywny świat.
Nowy system sterowania funkcjami z kierownicy – poprzez dotyk – jest elementem HMI i sprawia, że obsługa auta staje się intuicyjna jak nigdy przedtem.
Cleanes Design czerpie z historii marki, a jednocześnie obiera jasny kurs ku stylistyce przyszłości.

Udostępnij!