MOTOWIZJA PATRONEM MEDIALNYM OPONEO RALLYCROSS ORAZ MARCINA GAGACKIEGO


Drugi rok z rzędu Motowizja została patronem medialnym OPONEO Mistrzostw Polski Rallycross. Dzięki temu już niebawem widzowie zobaczą relacje ze wszystkich rund tej serii na naszej antenie. Nowością w tym roku będzie współpraca z ubiegłorocznym wicemistrzem Polski, Marcinem Gagackim, który startuje w barwach Motowizji.
Marcin Gagacki to jeden z najpopularniejszych przedstawicieli sportu motorowego w Polsce. Dwukrotnie został rajdowym mistrzem Polski (2011 rok, klasa N3; 2013 rok, grupa N), a ostatnimi laty święci triumfy w rallycrossie wygrywając Puchar Polski w 2016 roku oraz dwa razy z rzędu zdobywając tytuł wicemistrza Polski w głównej klasie SuperCars.
W tym sezonie Bydgoszczanin ponownie będzie walczył o najwyższe laury w OPONEO Rallycross. Jego bronią będzie Volkswagen Polo GTI RX, którym Gagacki startował już podczas ostatniej rundy w 2018 roku.

„Chciałbym z dumą poinformować, że Motowizja rozpoczyna współpracę z Marcinem Gagackim, startującym w OPONEO Mistrzostwach Polskich Rallycross. Wybitnego polskiego zawodnika, w barwach Motowizji, będzie można zobaczyć podczas relacji z mistrzostw, które już niebawem widzowie będą mieli okazje śledzić naszym kanale. Wierzymy, że sportowa wiosna w Motowizji dostarczy miłośnikom zawodów rallycrossowych niezwykłych emocji i sportowych wrażeń. – mówi Krzysztof Mikulski, Prezes Motowizji.
Tegoroczne OPONEO Mistrzostwa Polski Rallycross zapowiadają się niezwykle interesująco. W tym sezonie będzie można walczyć o tytuł mistrza Polski w klasie SuperCars Light. Wystartują w niej kierowcy w samochodach z napędem na cztery koła. Zwężka w silniku o średnicy 33 mm oraz zakaz stosowania sekwencyjnej skrzyni biegów ma pomóc w ograniczeniu kosztów, ale także wyrównaniu szans wśród zawodników. Funkcjonujące w ramach klasy SuperNational grupy SN2000+, SN2000 oraz SN1600 będą miały swoje osobne półfinały i finały, co oznacza, że na kibiców czekać będzie jeszcze więcej startów. Wprowadzono także klasyfikację kobiet, która ma zachęcić do udziału większą ilość pań. W kalendarzu sezonu 2019 pojawiają się trzy tory – Autodrom Słomczyn, Motopark Toruń oraz litewskie Vilkyciai. Po raz pierwszy zawodnicy ruszą z pól startowych 6 kwietnia na torze pod Warszawą. Relacja z I rundy – Autodrom Słomczyn – do zobaczenia na antenie Motowizji już w sobotę, 13 kwietnia, godz. 19.30.

„Bardzo się cieszę z rozpoczęcia współpracy z kanałem Motowizja. Mając wsparcie wieloletniego Sponsora – firmy OPONEO – dzięki któremu w tym sezonie wystartuję topowym samochodem rallycrossowym, wiem, że będę w stanie walczyć o tytuł Mistrza Polski w najbardziej prestiżowej grupie Supercars. Wierzę, że swoją widowiskową jazdą oraz walką o tytuł dostarczę widzom Motowizji dużą dawkę emocji. Liczę też na to, że dzięki tej współpracy poszerzy się grono kibiców rallycrossu w Polsce.” – mówi Marcin Gagacki.

Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje Ci pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Stacja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację, Auto na wybiegu – program, w którym moda łączy się z motoryzacją czy Auto portret Ostrego – nowy format Aleksandra Ostrowskiego), jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander „Ostry” Ostrowski). Nowe programy jak Motowizja Sport PL i Baja Raport dostarczą widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z wyścigów serii Monster Energy NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany , Euroformula Open, F1H2O, Ferrari Challenge Europe – komentowane m.in. przez Michała Budziaka i Szymona Tworza, a także relacje z RSMP, GSMP, Formuły E, FIA ERC, FIA WTCR, FIM EWC, IOM TT.
Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na platformie nc+ na pozycji 124,
w Orange TV – pozycja 128 oraz 136, w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572, w Vectra – pozycja 215,
w Multimedia Polska – kanał 127, w TOYA na kanale 32, w Netii na kanale 81 oraz w Inea na kanale 532 jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport oraz w player.pl – pakiet Moto, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT, WP Pilot. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.
www.motowizja.pl
www.facebook.com/motowizja

Kontakt dla mediów:
Aleksandra Karwacka – tel. +48 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl

Udostępnij!