Kanał rozpoczyna nadawanie w jakości HD
6 maja br. Motowizja – kanał telewizyjny o tematyce motoryzacyjnej dołączy do oferty TOYA – czołowego operatora kablowego w Polsce. Kanał będzie dostępny w jakości HD.
Krzysztof Mikulski, Prezes Motowizja Sp. z o.o.: „Wprowadzenie kanału do jednej z najnowocześniejszych sieci kablowych, jaką jest TOYA, odzwierciedla wysokie zapotrzebowanie na programy w całości dedykowane motoryzacji i sportom motorowym, a rozpoczęcie nadawania w HD to kolejny krok milowy w historii Motowizji, umożliwiający naszym widzom dostęp do programu najwyższej jakości.
Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na wyłączność na platformie nc+, na pozycji 124, w Orange TV – pozycja 136 oraz od 6 maja w TOYA. Kanał można oglądać 24 godziny na dobę, w całości w polskiej wersji językowej. Naszym widzom proponujemy, takie programy jak: „Eko jazda”, „Supersamochody”, „Motowizja Special”, „Na pełnym gazie”, „Klasyki motoryzacji”, „Top 10 Show”, „Kaskaderzy”, „Legendy motoryzacji”, „W motokręgu”, „Made in Germany”, „Perfect Ride – Klejnoty szos”, „Motocykle”, „On Tour – Za głosem silnika”, „Królowie driftu”, „4×4”, „Motoikony”, „Legendarne Rajdy”, „Świat ciężarówek”, „Tuning”, „Motorland UK”, „Mistrzowie kierownicy”, „Na Osi”. Motowizja to również sport motorowy, a przede wszystkim Rajdowe Mistrzostwa Świata WRC, w których bierze udział Robert Kubica. Nadawcą kanału Motowizja jest firma Motowizja Sp. z o.o., której Prezesem jest Krzysztof Mikulski.
TOYA Sp z o.o. to czwarty pod względem wielkości i jeden z największych, z wyłącznym udziałem kapitału polskiego, operator telewizji kablowej w Polsce. Dostarcza telewizję cyfrową, Internet i telefonię do ponad 160 tysięcy mieszkań w sześciu miastach Polski. Dostarcza także swoje pakiety telewizji cyfrowej do kilkunastu niezależnych operatorów w Łodzi, na Dolnym i Górnym Śląsku oraz na Zachodnim Pomorzu.