Od 23 czerwca największe emocje motoryzacyjne jakie dostarcza Motowizja, przeżywać mogą także abonenci oferty telewizyjnej Netii. Widzowie obejrzą min. serię wyścigową Monster Energy NASCAR Cup Series, DTM, ADAC GT Masters, a także relacje z rajdów WRC czy wyścigów Formuły E. Motowizja dostępna jest w pakiecie Sport i Emocje Plus na pozycji 81. Dodatkowo wszyscy abonenci będą mogli oglądać Motowizję przez miesiąc bez dodatkowych opłat.
Po dołączeniu do platformy player.pl w marcu tego roku, Motowizja powiększa zasięg i od 23 czerwca dostępna jest w Netii.
– Motowizja stale powiększa swój zasięg i od teraz dostępna jest także dla abonentów Netii. Nieustannie staramy się docierać do jak największej liczby fanów sportów motorowych. Motowizja jako jedyny kanał w Polsce umożliwia widzom śledzenie najpopularniejszych wyścigów w Stanach Zjednoczonych, czyli Monster Energy NASCAR Cup Series i to na żywo. Oprócz tego widzowie oglądać mogą podsumowania z rajdowych mistrzostw świata (WRC) i wyścigów Formuły E, a także takie zmagania jak DTM czy ADAC GT Masters. Dla fanów dwóch kółek polecamy program Przyjazne Motocyklistom oraz Motoślad prowadzony przez Aleksandra „Ostrego” Ostrowskiego. Amatorzy programów o samochodach śledzić mogą np. Motojazdę – Garaż Motowizji, gdzie testujemy nowości oraz kultowy już Na Osi z Piotrem Zeltem. To tylko część z wielu propozycji dostępnych w Motowizji przez 24 godziny a dobę – mówi Krzysztof Mikulski, Prezes Motowizja Sp. z o.o.
Kanał oglądać można w pakiecie Sport i Emocje Plus na pozycji EPG: 81
Przez pierwszy miesiąc Motowizja jest dostępna dla wszystkich abonentów Netii w ramach okna otwartego. Poza tym każdy nowy abonent operatora będzie mógł bezpłatnie testować kanał przez pierwszy miesiąc umowy.
Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Stacja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski oraz Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest Aleksander 'Ostry’ Ostrowski, Akademię AJP czyli zabawa z enduro oraz Przyjazne Motocyklistom – program prowadzony przez Roberta Skawińskiego i Darka Felis-Obryckiego). Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z wyścigów serii Monster Energy NASCAR Cup Series, DTM, ADAC GT Masters – komentowane przez Łukasza Siudaka, Michała Budziaka i Szymona Tworza, a także relacje z rajdów WRC, wyścigów Formuły E, Porsche Carrera Cup, Audi TT Cup.
Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Obecnie Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na platformie nc+ na pozycji 124,
w Orange TV – pozycja 128 oraz 136, w jakości HD w UPC – pozycja 516 oraz 572, w Vectra – pozycja 215,
w Multimedia Polska – kanał 127 oraz w sieci TOYA na kanale 32, w ofercie PLAY NOW oraz w player.pl – pakiet Moto, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, Emtronik, Videostar. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.
www.motowizja.pl
www.facebook.com/motowizja
Netia dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania on-line oraz multimedialną rozrywkę. Usługi skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji. Grupa Netia to jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych na polskim rynku. Zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in.: Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Telefonia Dialog Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o. Netia (jako R.P. Telekom) została założona na początku lat 90. ubiegłego wieku przez grupę polskich przedsiębiorców – pasjonatów, wspieranych przez amerykańskich inwestorów z sektora telekomunikacyjnego. Początkowo świadczyła usługi połączeń głosowych, poszerzając ofertę m.in. o usługi transmisji danych, szerokopasmowego dostępu do Internetu, czy płatnej telewizji cyfrowej.
Od 2000 roku akcje Spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Większość akcji jest w posiadaniu polskich inwestorów (Mennica Polska, FIP 11 FIZ, Nationale-Nederlanden OFE, Aviva OFE, PZU OFE „Złota Jesień”).
Światłowodowa sieć szkieletowa, którą dysponuje Grupa Netia ma blisko 20 tys. km długości i łączy sieci metropolitalne Grupy w ponad 50 miastach oraz zapewnia kilkanaście niezależnych połączeń międzynarodowych. Liczba obiektów telekomunikacyjnych (są to m.in. budynki, szafy, kontenery, maszty), należących do Grupy Netia przekracza 30 tys., a liczba węzłów sieciowych (PoP) to ponad 81 tys. sztuk.
Szacuje się, że Netia dociera ze swoją siecią do ponad 70 proc. biurowców klasy A i B w Polsce. W zasięgu własnych sieci dostępowych spółek Grupy Netia znajduje się ponad 2,5 mln lokali.
Już co trzecie łącze własne spółek Grupy Netia pozwala na przesyłanie danych z prędkością powyżej 100 Mb/s. W ramach projektu Sieć XXI wieku, w 2020 roku sieć Netii na być w całości zmodernizowana do standardu światłowodowego.
Kontakt dla mediów:
Aleksandra Iwaniuk – tel. +48 669 507 492, e-mail: a.iwaniuk@agencjafaceit.pl