MOTOWIZJA DOŁĄCZA DO NETII!


Od 23 czerwca największe emocje motoryzacyjne jakie dostarcza Motowizja, przeżywać mogą także abonenci oferty telewizyjnej Netii. Widzowie obejrzą min. serię wyścigową Monster Energy NASCAR Cup Series, DTM, ADAC GT Masters, a także relacje z rajdów WRC czy wyścigów Formuły E. Motowizja dostępna jest w pakiecie Sport i Emocje Plus na pozycji 81. Dodatkowo wszyscy abonenci będą mogli oglądać Motowizję przez miesiąc bez dodatkowych opłat.

Po dołączeniu do platformy player.pl w marcu tego roku, Motowizja powiększa zasięg i od 23 czerwca dostępna jest w Netii.

– Motowizja stale powiększa swój zasięg i od teraz dostępna jest także dla abonentów Netii. Nieustannie staramy się docierać do jak największej liczby fanów sportów motorowych. Motowizja jako jedyny kanał w Polsce umożliwia widzom śledzenie najpopularniejszych wyścigów w Stanach Zjednoczonych, czyli Monster Energy NASCAR Cup Series i to na żywo. Oprócz tego widzowie oglądać mogą podsumowania z rajdowych mistrzostw świata (WRC) i wyścigów Formuły E, a także takie zmagania jak DTM czy ADAC GT Masters. Dla fanów dwóch kółek polecamy program Przyjazne Motocyklistom oraz Motoślad prowadzony przez Aleksandra „Ostrego” Ostrowskiego. Amatorzy programów o samochodach śledzić mogą np. Motojazdę – Garaż Motowizji, gdzie testujemy nowości oraz kultowy już Na Osi z Piotrem Zeltem. To tylko część z wielu propozycji dostępnych w Motowizji przez 24 godziny a dobę – mówi Krzysztof Mikulski, Prezes Motowizja Sp. z o.o.

Kanał oglądać można w pakiecie Sport i Emocje Plus na pozycji EPG: 81

Przez pierwszy miesiąc Motowizja jest dostępna dla wszystkich abonentów Netii w ramach okna otwartego. Poza tym każdy nowy abonent operatora będzie mógł bezpłatnie testować kanał przez pierwszy miesiąc umowy.

Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Stacja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski oraz Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest Aleksander ‘Ostry’ Ostrowski, Akademię AJP czyli zabawa z enduro oraz Przyjazne Motocyklistom – program prowadzony przez Roberta Skawińskiego i Darka Felis-Obryckiego). Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z wyścigów serii Monster Energy NASCAR Cup Series, DTM, ADAC GT Masters – komentowane przez Łukasza Siudaka, Michała Budziaka i Szymona Tworza, a także relacje z rajdów WRC, wyścigów Formuły E, Porsche Carrera Cup, Audi TT Cup.
Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Obecnie Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na platformie nc+ na pozycji 124,
w Orange TV – pozycja 128 oraz 136, w jakości HD w UPC – pozycja 516 oraz 572, w Vectra – pozycja 215,
w Multimedia Polska – kanał 127 oraz w sieci TOYA na kanale 32, w ofercie PLAY NOW oraz w player.pl – pakiet Moto, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, Emtronik, Videostar. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.

www.motowizja.pl
www.facebook.com/motowizja

Netia dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania on-line oraz multimedialną rozrywkę. Usługi skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji. Grupa Netia to jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych na polskim rynku. Zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in.: Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Telefonia Dialog Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o. Netia (jako R.P. Telekom) została założona na początku lat 90. ubiegłego wieku przez grupę polskich przedsiębiorców – pasjonatów, wspieranych przez amerykańskich inwestorów z sektora telekomunikacyjnego. Początkowo świadczyła usługi połączeń głosowych, poszerzając ofertę m.in. o usługi transmisji danych, szerokopasmowego dostępu do Internetu,  czy płatnej telewizji cyfrowej.
Od 2000 roku akcje Spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Większość akcji jest w posiadaniu polskich inwestorów (Mennica Polska, FIP 11 FIZ, Nationale-Nederlanden OFE, Aviva OFE, PZU OFE “Złota Jesień”).
Światłowodowa sieć szkieletowa, którą dysponuje Grupa Netia ma blisko 20 tys. km długości i łączy sieci metropolitalne Grupy w ponad 50 miastach oraz zapewnia kilkanaście niezależnych połączeń międzynarodowych. Liczba obiektów telekomunikacyjnych (są to m.in. budynki, szafy, kontenery, maszty), należących do Grupy Netia przekracza 30 tys., a liczba węzłów sieciowych (PoP) to ponad 81 tys. sztuk.
Szacuje się, że Netia dociera ze swoją siecią do ponad 70 proc. biurowców klasy A i B w Polsce. W zasięgu własnych sieci dostępowych spółek Grupy Netia znajduje się ponad 2,5 mln lokali.
Już co trzecie łącze własne spółek Grupy Netia pozwala na przesyłanie danych z prędkością powyżej 100 Mb/s. W ramach projektu Sieć XXI wieku, w 2020 roku sieć Netii na być w całości zmodernizowana do standardu światłowodowego.

Kontakt dla mediów:
Aleksandra Iwaniuk – tel. +48 669 507 492, e-mail: a.iwaniuk@agencjafaceit.pl

Udostępnij!