Dla mediów

Dla mediów

Motowizja – Twoja telewizja motoryzacyjna

Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami.

Motowizja oferuje interesujące polskie programy dla wielbicieli „czterech kółek” – w tym Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Na Osi, w którym Piotr Zelt prezentuje ciężką motoryzację, Autoportret Ostrego – format Aleksandra Ostrowskiego, czy Jeżdzę na prąd autorski wgląd Wojciecha Majewskiego w trendy elekromobilności.

W Motowizji swoje stałe miejsce mają również „dwa kółka”, dzięki mi.in. cotygodniowemu programowi Motoślad, który od lat prowadzony jest przez Aleksandra „Ostrego” Ostrowskiego oraz Enrico Buscema i jego Motowizjonerowi, przybliżającemu widzom świat motopodróży.

Programy jak Motorsport Wizja i Inmotorsport.tv dostarczają widzom aktualnych relacji z wydarzeń w polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z całej 2 Ligi Żużlowej, a także wyścigów serii NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany, Ferrari Challenge Europe, a także relacje z RSMP, HRSMP, FIA ERC i WRC.

Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%.

Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 120, w Orange TV – pozycja 128,  w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572,  Vectra – pozycja 222, Multimedia– pozycja 127 oraz 222, TOYA – pozycja 34 oraz w Inea na kanale 523 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie telewizji internetowych: PLAY NOW, player, WP Pilot i CDA a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT.

Wyłącznym dystrybutorem kanału jest firma Frame by Frame.

Krzysztof Mikulski

Prezes Zarządu Motowizja

Prezes Zarządu i właściciel kanału sportowego Motowizja oraz firmy Frame by Frame, która od 2009 roku zajmuje się kompleksową obsługą i dystrybucją kanałów tematycznych, takich jak Romance TV Polska (wcześniej również Romance TV Romania oraz Romance TV Hungary), Golf Channel Polska, Fight24 oraz Esport 1, a w przeszłości także Classica HD. W ramach Frame by Frame zarządza platformą internetową QCZAJfitness.

Swoją karierę zawodową rozpoczynał w Niemczech, jako Dyrektor Kreatywny w Emotion Media Design i był odpowiedzialny za kampanie wizerunkowe niemieckich kanałów telewizyjnych. W latach 90-tych założył Mikulski Film und Fernsehproduktion, firmę zajmującą się produkcją filmów dokumentalnych, fabularnych oraz teledysków, reklam i koncertów live dla stacji RTL, Super RTL, Sat.1, WDR, ARD, FOX, Deutsche Well i in. Następnie, jako Dyrektor Operacyjny VIVA Media AG był odpowiedzialny za uruchomienie kanałów muzycznych w Europie – VIVA Hungary, VIVA Italy, VIVA Switzerland, a także VIVA Poland. W tym ostatnim objął stanowisko CPO i COO ds. produkcji i programmingu oraz odpowiadał za dystrybucję. Do jego osiągnięć należy budowa infrastruktury technologicznej VIVA Polska. W latach 2006-2009 był Dyrektorem ds. Operacyjnych, Technologicznych i Produkcyjnych w MTV Networks Polska.

Prywatnie kierowca rajdowy.