Kanał Motowizja pozyskał prawa do wyłącznej emisji wyścigów Formuły E, pierwszej na świecie serii dedykowanej wyścigom bolidów elektrycznych.
Samochody elektryczne ścigające się na torze – nowe mistrzostwa FIA to zupełnie nowe możliwości, nowe zasady, nowe samochody i nowe metody rywalizacji, także z udziałem fanów. Od marca, Mistrzostwa FIA Formuły E można będzie oglądać w Polsce – tylko na antenie kanału Motowizja.
Krzysztof Mikulski, Prezes Motowizja Sp. z o.o., mówi: „Moim marzeniem i celem nadrzędnym istnienia kanału Motowizja jest informowanie o każdym aspekcie motoryzacji. Formuła E to niewątpliwie znak czasów – fascynujący dowód zachodzących zmian w sportach motorowych. Jako jedyni w Polsce zapraszamy naszych widzów do oglądania zmagań teamów Formuły E – już 14 marca pierwsza transmisja na żywo!”
W pierwszym sezonie Formuła E pojawi się w dziesięciu miastach na całym świecie. Seria rozpoczęła się w Pekinie we wrześniu 2014, a zakończy się w Londynie 28 czerwca 2015. Już od 2 marca, na antenie Motowizji będą emitowane godzinne podsumowania wcześniejszych rund, a 14 marca gratka dla wszystkich fanów sportów motorowych: pierwsza w Polsce transmisja wyścigu Formuły E na żywo, prosto z toru Biscayne Bay w Miami. Wyścig komentować będą Natalia Kowalska i Łukasz Siudak.
Natalia Kowalska już od 4 roku życia związana jest z wyścigami. W 2002 roku zdobyła II miejsce i tytuł Wicemistrza Polski, w wyścigach kartingowych, w kategorii Junior 100. W 2005 roku zapewniła sobie miejsce w historii polskiego motosportu, gdyż jako pierwsza wygrała dwie najszybsze kategorie wyścigowe w jednym sezonie. Jest pierwszą kobietą – mistrzem Polski w klasie międzynarodowej. 2008 rok rozpoczęła od testów w Formule 3 oraz od wyjazdu do USA, gdzie wystartowała w serii Star Mazda. Po testach w Formule 2 stworzony został zespół CYFRA+ F2 Racing, w którym startowała w roku 2010.
Łukasz Siudak jest dziennikarzem i jednocześnie wielkim entuzjastą sportu motorowego. Pasjonat motocykli i historii motocyklizmu. Jeszcze do niedawna flirtował z enduro, a wszystko zaczęło się od żużla. Z kariery żużlowca nic nie wyszło, na enduro z racji obowiązków zawodowych jest coraz mniej czasu. W przeszłości komentował mecze szwedzkiej ligi żużlowej Elitserien, serię Red Bull X-Fighters oraz wyścigi samochodowe m.in. International GT Open, współkomentuje również najsłynniejszy wyścig wytrzymałościowy świata – 24h Le Mans. Prywatnie motocyklista-podróżnik. Nie lubi tracić życia na stanie w korkach.