MOTOWIZJA GŁÓWNYM PARTNEREM TELEWIZYJNYM MONSTER ENERGY GYMKHANA GRiD 2019!

MOTOWIZJA GŁÓWNYM PARTNEREM TELEWIZYJNYM MONSTER ENERGY GYMKHANA GRiD 2019!

W tym roku światowe finały Gymkhany GRiD odbędą się 7 września na terenie PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie koło Warszawy. Będzie to niezwykła okazja, aby zobaczyć rywalizację największych gwiazd sportu motorowego na terenie naszego kraju. Transmisję z tych wyjątkowych zawodów będzie można obejrzeć na żywo na antenie Motowizji, która została głównym partnerem telewizyjnym tej imprezy.
Tegoroczna Gymkhana GRiD to dziesiąta, jubileuszowa edycja tych niezwykłych zawodów, które po raz pierwszy odbyły się w 2010 roku w amerykańskim Irwindale. Z tej okazji tor przygotowany dla zawodników jest najdłuższym i najbardziej emocjonującym w historii.
W tegorocznej Gymkhanie GRiD zobaczymy ponad 50 kierowców rywalizujących w dwóch kategoriach – AWD oraz RWD. W Nadarzynie zobaczymy takie sławy jak Ken Block, Petter Solberg, Daigo Saito, Luke Woodham czy mistrz olimpijski w kolarstwie Chris Hoy. O najwyższe laury będą się bić również polscy zawodnicy. Nasz kraj będą reprezentować między innymi Kuba Przygoński, Bartosz Ostałowski czy Ola Fijał.
Podobnie, jak w latach ubiegłych, Monster Energy Gymkhana GRiD będzie transmitowana na żywo na antenie Motowizji. Zawody będzie można również obejrzeć na stronie internetowej kanału www.motowizja.pl.
W poniedziałek, 19 września widzowie Motowizji będą mogli zobaczyć podsumowanie tegorocznej edycji. W najbliższych dniach na stronie Motowizji na Facebooku będzie można wygrać bilety na zawody.

MOTOWIZJA GŁÓWNYM PARTNEREM TELEWIZYJNYM MONSTER ENERGY GYMKHANA GRiD 2019!

Gymkhana GRiD to prawdziwe święto motosportu. Nigdzie indziej w jednym miejscu nie rywalizuje tyle gwiazd driftu, rallycrossu, rajdów oraz innych dyscyplin sportu motorowego. Nie mogę się już doczekać tego, co się będzie działo w Nadarzynie. Trzymam bardzo mocno kciuki za niezwykle silną polską reprezentację licząc, że pokażą swój ogromny talent i umiejętności – powiedział prezes Motowizji, Krzysztof Mikulski.
Specjalnie dla widzów Motowizji, aby wprowadzić kibiców w nastrój przed Gymkhaną GRiD, na antenie pojawią się podsumowania ubiegłorocznej edycji Gymkhany GRiD.
Gymkhana GRiD w Motowizji
02.09, godz. 22:00 – Gymkhana GRiD 2018: podsumowanie
03.09, godz. 18:00 – Gymkhana GRiD 2018: podsumowanie
04.09, godz. 14:00 – Gymkhana GRiD 2018: podsumowanie
05.09, godz. 10:00 – Gymkhana GRiD 2018: podsumowanie
06.09, godz. 06:00 – Gymkhana GRiD 2018: podsumowanie
07.09, godz. 13:20 – Gymkhana GRiD 2018: podsumowanie
07.09, godz. 16:00 – transmisja z Gymkhana GRiD 2019 (www.motowizja.pl)
07.09, godz. 19:00 – transmisja z Gymkhana GRiD 2019
19.09, godz. 21:25 – Gymkhana GRiD 2019: podsumowanie

Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje Ci pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Stacja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację, Auto na wybiegu – program, w którym moda łączy się z motoryzacją czy Auto portret Ostrego – nowy format Aleksandra Ostrowskiego) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander ‚Ostry’ Ostrowski). Nowe programy jak Motowizja Sport PL i Baja Raport dostarczą widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z wyścigów serii Monster Energy NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany, Euroformula Open, F1H2O, Ferrari Challenge Europe – komentowane m.in. przez Michała Budziaka i Szymona Tworza, a także relacje z RSMP, GSMP, Formuły E, FIA ERC, FIA WTCR, FIM EWC, IOM TT. Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na platformie nc+ na pozycji 124, w Orange TV – pozycja 128 oraz 136, w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572, w Vectra – pozycja 215, w Multimedia Polska – kanał 127, w TOYA na kanale 32, w Netii na kanale 81 oraz w Inea na kanale 532 jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport oraz w player.pl – pakiet Moto, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT, WP Pilot. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.
www.motowizja.pl
www.facebook.com/motowizja

Kontakt dla mediów:
Aleksandra Karwacka – tel. +48 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl