MOTOWIZJA DOŁĄCZA DO PLAYER.PL


Motoryzacyjne emocje jakich dostarcza Motowizja, już teraz można oglądać także za pośrednictwem platformy player.pl. Fani zobaczą programy takie jak: „Motoślad”, „Auto na wybiegu”, „Motojazda – Garaż Motowizji”, „Na Osi” i najważniejsze wydarzenia sportowe na czele z serią wyścigową Monster Energy NASCAR Cup Series.
Kanał Motowizja na żywo oraz materiały VOD będą dostępne, od 24 marca, w płatnym pakiecie player MOTO (9,90 PLN/ mies.). Natomiast, do 23 marca włącznie, Motowizję można oglądać bezpłatnie, po zalogowaniu do platformy player.pl.
– Cieszę się, że Motowizja stale powiększa swój zasięg i jest dostępna w player.pl. To ważny krok w umacnianiu naszej marki w obszarze on-line. Użytkownicy player.pl obejrzą wszystkie najważniejsze programy Motowizji, w tym tegoroczne nowości, m.in., „AutoSpeed”, „Zmień bieg!” czy też „Isle of Man TT 2016”, a także podsumowania z rajdowych mistrzostw świata (WRC) i wyścigów Formuły E oraz kolejny sezon najpopularniejszych wyścigów w USA, Monster Energy NASCAR Cup Series. Wierzę, że dzięki obecności na player.pl, Motowizja zyska kolejnych fanów w naszym kraju. – mówi Krzysztof Mikulski, Prezes Motowizja Sp. z o.o.
– Monster Energy NASCAR Cup Series to najpopularniejsza seria wyścigowa w Stanach Zjednoczonych i w ostatnim czasie robi wszystko, aby pozostać na szczycie. Kompletnie nowy format wyścigów, zmiany pozwalające młodym kierowcom i mniejszym zespołom na osiąganie topowych rezultatów, to elementy, które wzmagają współzawodnictwa i czynią te wyścigi niebywale ciekawymi. Sezon 2017 już się rozpoczął, a w niedzielę 19 marca czeka nas wyścig w Phoenix, gdzie z pewnością kolejny kierowca będzie chciał zapisać się na liście zwycięzców tego roku. Player.pl to kolejna platforma, dzięki której widzowie mają dostęp do wyjątkowych, motoryzacyjnych emocji, takich jak dostarczają nam wyścigi NASCAR. – dodaje Szymon Tworz, komentator kanału Motowizja.

Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje Ci pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Stacja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Łukasz Siudak z najciekawszymi wydarzeniami z motosportu – w Motowizja Sport News oraz Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest Aleksander ‘Ostry’ Ostrowski, Akademię AJP czyli zabawa z enduro oraz Przyjazne Motocyklistom – program prowadzony przez Roberta Skawińskiego i Darka Felis-Obryckiego). Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z wyścigów serii Monster Energy NASCAR Cup Series, DTM, ADAC GT Masters – komentowane przez Łukasza Siudaka, Natalię Kowalską i Szymona Tworza, a także relacje z rajdów WRC, wyścigów Formuły E, Porsche Carrera Cup, Audi TT Cup.

Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Obecnie Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na platformie nc+ na pozycji 124, w Orange TV – pozycja 128 oraz 136, w jakości HD w UPC – pozycja 516 oraz 572, w Vectra – pozycja 215, w Multimedia Polska – kanał 127 oraz w sieci TOYA na kanale 32, w ofercie PLAY NOW a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, Emtronik, Videostar. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.

Platforma TVN-u player.pl zadebiutowała na rynku pod koniec sierpnia 2011 roku. W tamtym czasie platforma oferowała seriale i inne programy pokazywane już wcześniej na kanałach TVN. Obecnie jej biblioteka obejmuje 25 tys. pozycji, w tym materiały produkowane na zasadzie wyłączności dla serwisu player.pl a także 20 kanałów live. W 2016 roku, player.pl stworzył 14 własnych produkcji, które osiągnęły 400 mln. odsłon.
Player.pl cały czas się rozwija, zwiększając liczbę unikalnych użytkowników co miesiąc średnio o 30 proc., a czas zaangażowania, wynoszący średnio 8 godz. i 25 min. na użytkownika na miesiąc, jest dużo dłuższy niż w przypadku innych serwisów VOD na rynku. Platforma dostępna jest na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android, iOS lub Windows, konsolach Sony PlayStation, telewizorach wiodących producentów, a także w ramach telewizji nowej generacji nc+ oraz dla abonentów sieci T-Mobile, Netia i Toya.

www.motowizja.pl
www.facebook.com/motowizja

Kontakt dla mediów:
Aleksandra Iwaniuk – tel. +48 669 507 492, e-mail: a.iwaniuk@agencjafaceit.pl

Udostępnij!